Optimizacija organizacije odnosi se na vrijednosni lanac unutar poduzeća, od zahtjeva klijenata do njihove isporuke. Ključno je prepoznati prave parametre za prilagodbu i uskladiti ih:
- Poslovna strategija
- Organizacija procesa
- Strukturna organizacija
- Sučelja
- Organizacija IT sustava
- Raspodjela resursa (ljudi)
- Upravljački sustavi (upravljanje kvalitetom, projektima, GRC itd.)
Raznoliki protok informacija između funkcija i procesa čini upravljanje sučeljima ključnim faktorom uspjeha za poduzeća. TPA Business Consulting pokriva sve razine organizacijskih zadataka putem integriranog pristupa – uključujući stručno znanje o organizacijskim okvirima. To nam daje prednost u odnosu na specijaliste za procese i IT.
Naše usluge:
- Organizacijski dizajn, optimizacija poslovnih procesa i operativne strukture te upravljanje sučeljima
- Uspostava i razvoj upravljačkih sustava (upravljanje kvalitetom, procesima, projektima, GRC itd.)
- Enterprise Governance nad IT-om: IT strategija i kontrola
- ERP & Business Intelligence: analiza potreba i dizajn sustava
- IT revizija rizika
- Profesionalno upravljanje projektima