Optimizacija organizacije obuhvaća lanac vrijednosti u društvu od zahtjeva klijenata pa sve do njihovog ispunjenja. Ovdje je važno poduzimanje točno određenih mjera, te njihova koordinacija:
- Poslovna strategija
- Organizacija postupaka
- Strukturna organizacija
- Sučelja
- Organizacija IT sustava
- Raspodjela sredstava (ljudi)
- Sustavi upravljanja (upravljanje kvalitetom, upravljanje projektima, GRC, i sl.)
Protok različitih informacija između funkcija i procesa čine upravljanje sučeljima ključnim faktorom za uspjeh društava. Integriranim pristupom TPA poslovno savjetovanje na optimalan način pokriva sve razine organizacijskih zadataka – uključivši znanja o općim uvjetima organizacije: Naša prednost nad stručnjacima za postupke i IT.
Naše usluge:
- Stvaranje organizacije, optimizacija strukture postupaka i operativne strukture, kao i sučelja
- Uspostava i razvoj sustava upravljanja (upravljanje kvalitetom, upravljanje postupcima, upravljanje projektima, GRC i sl.)
- Upravljanje društvom u odnosu na IT: IT-strategija i kontrola
- Planiranje resursa društva i poslovne informacije: analiza i oblikovanje uvjeta
- Revizija IT rizika
- Profesionalno upravljanje projektima